Wednesday, April 3, 2013

Tomorrow's Good--Swedish Share

Har du någonsin haft en dag som du inte göra allt du hade planerat att göra?

Idag var en dag som det för mig. Till en början kände jag mig lite skyldig om det, men sen när jag tänkte på hur min vecka brukar flyger förbi, insåg jag att jag inte ofta har en chans att "göra ingenting" varje dag.

Jag tittade på de saker jag behövde göra och insåg ingenting var akut, jag kunde göra allt en annan gång. Problemet med mig är att jag planera allt. Jag har en tidsfrist - självpåtagna tidsfrister - men tidsfrister precis. När jag inte kan få saker gjorda av mina tidsfrister, brukar jag få lite frustrerad. Inte idag. Jag bestämde mig är imorgon bra. Jag kan fortfarande få allt gjort före slutet av veckan har jag bara ställa min tid och aktiviteter.

om du inte få allt gjort i dag, om det inte var brådskande, oroa dig inte om det och inte känner sig skyldig. Alla måste vila sitt sinne, kropp och själ, och när imorgon kommer - det är allt bra!

Herre, om du dröjer din avkastning - det är allt bra, om inte - det är ännu bättre!

No comments:

Post a Comment