Wednesday, April 3, 2013

Tomorrow's Good--Ukranian Share

Ви коли-небудь були в один прекрасний день ви не зробите все, що ви не маєте наміру це робити?

Сьогодні, для мене кожен день. Спочатку я відчував себе трохи винуватим, але тоді я думаю, тижня, як правило, як літати над я зрозумів, що я не часто мають можливість "нічого не робити" в будь-який день.

Я дивився на речі мені потрібно робити, і не знають, що це терміново, я можу робити всі інші часи. Моя проблема в тому, що я планую все. У мене є крайній термін - добровільне термін - але той самий строк. Коли я не можу робити свою роботу добре мій термін, я, як правило, щоб отримати трохи розчаровані. Не сьогодні. Я вирішив, завтра це добре. Я все ще можу бути завершена до кінця весь цей тиждень, я повинен був регулювати свій час і діяльність.

Так що, якщо ви не отримаєте все, що робиться сьогодні, якщо це не терміново, не хвилюйтеся, не відчувати себе винуватим. Кожна людина має потребу в перерві, їх розум, тіло, дух і завтра, щоб досягти - це все добре!

Головна ах, якщо ви почнете ваше повернення - це все добре, а якщо ні - це ще краще!

No comments:

Post a Comment